مدیریت سرنخ فروش برای هر کسب و کار در رشد و پیشرفت کسب و کار بسیار مهم است . اما مدیریت سرنخ ها چگونه باعث افزایش فروش می شود ؟ بسیار ساده است ! ولی این تفاوت ساده می تواند راه زنده ماندن در بازار و رشد کسب و کار شما باشد !

داشتن تیم فروش عالی و استفاده از ابزاری برای اتوماسین بازاریابی و فروش برای اجرای تکنیک های بازاریابی از کانال های مختلف به تولید سرنخ های فروش کمک می کند. اما کیفیت سرنخ های فروش تولید شده در تبدیل آن ها به فرصت فروش بسیار مهم است.

ارزیابی سرنخ های فروش می تواند باعث شود اطمینان پیدا کنیم که سرنخ فروش دارای ارزش پیگیری و واجد شرایط لازم برای تبدیل شدن به فرصت فروش است.

  • اما امتیاز سرنخ فروش چیست؟ و چگونه می توانید کیفیت سرنخ فروش را بهبود بخشید؟
  • امتیاز بالا در سرنخ فروش چیست و چرا مهم است؟

به دست آوردن سرنخ فروش، با استفاده از یک سیستم ارزیابی و هدف فروش، آمادگی فروش را برای مشتریان آینده فراهم می کند . برای هر اقدامی مانند بازکردن ایمیل، بازدید از سایت، ثبت نام در خبر نامه و سایت، درخواست مشاهده محصول و … امتیازاتی در نظر گرفته می شود.

امتیازات در طول زمان جمع می شوند، تیم بازاریابی یک عدد حد انتظار تایین می کنند . زمانی که امتیاز سرنخ به حد انتظار رسید اقدامات لازم برای پیگیری فروش انجام می گیرد. ارزیابی کمک می کند اولویت های بازاریابی و فروش مشخص شوند.

امتیاز سرنخ فروش یکی از موارد مهم در موفقیت بازاریابی است. طبق نظر سنجی های بدست آمده ارزیابی سرنخ های فروش 41 درصد بیشتر منجر به موفقیت در عملکرد بازاریابی و فروش می شود.

اطمینان حاصل کنید که اتوماسیون بازاریابی و فروش شما در نرم افزار CRM یکپارچه شده است!

نرم افزار CRM

سرنخ ها
سیستم اتوماسین بازاریابی و فروش تمام پی گیری ها و ارزیابی رفتار های سرنخ فروش را انجام می دهد.

اگر کسب و کار شما برای اتوماسیون بازاریابی و فروش از ابزار مناسبی استفاده نمی کند می توانید با  نسخه رایگان نرم افزار CRM شروع کنید.

امتیاز بر اساس داده های آماری
داده های آماری به کسب و کار شما کمک می کنند تا تکنیک های فروش محصول و خدمات شما سریع تر اجرا شوند. مثلا عنوان شغلی برای امتیاز دهی سرنخ فروش بسیا مهم است، مدیر عامل به عنوان تصمیم گیرنده، امتیاز بالاتری دارد.

خصوصیات دیگر آماری مانند : صنعت، تعداد کارمند شرکت، در آمد سالانه، موقعیت جغرافیایی و  … می باشند.

نرم افزار CRM این امکان را دارد که بعد از امتیاز دهی به سرنخ فروش، بتوانید گزارش های کاربردی بگیرد.

امتیاز برای اقداماتی که نشان دهد سرنخ فروش تمایل به خرید دارد…

سرنخ فروش زمانی که اقداماتی مانند بازدید از محصول انجام دهد  نشان می دهد به محصول یا خدمات شما علاقه مند است، که امتیازی برای این سرنخ فروش در نظر گرفته می شود. میزان امتیاز به مدل امتیازدهی شما بستگی دارد.

بعضی از اقدامات رفتاری که بازاریابان برای آن ها امتیاز در نظر می گیرند : درخواست تماس، بازکردن ایمیل، رفتار در شبکه های اجتماعی، دانلود از سایت، درخواست دمو و … می باشند.

امتیاز اقدامات رفتاری برای ارزیابی سرنخ فروش بسیار مهم است.

با تیم فروش برای تعریف مدل امتیاز دهی همکاری کنید!
مدیریت مشتری
تیم فروش شرکت ها، با مشتریان بیشتر در ارتباط هستند و در تمام روز با آن ها صحبت می کنند، در نتیجه بیشتر از نیاز ها و مشکلات مشتریان باخبر اند و می توانند در اولویت بندی سرنخ های فروش نقش قابل توجهی داشته باشند.

امتیاز بندی سرنخ های فروش معیاری برای کیفیت و بهبود عملکرد بازاریابی و فروش است که بسیاری از سازمان ها از مزایای استفاده از آن بی خبر هستند.

با پیدا کردن روش های مناسب برای امتیاز دهی و ارزیابی سرنخ های فروش، سرعت تبدیل سرنخ ها به فرصت فروش را افزایش دهید، که این امر باعث افزایش فروش و رشد کسب و کارتان می شود.

انتخاب یک نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری

مدیریت سرنخ فروش و روش های اولویت بندی سرنخ های فروش در نرم افزار CRM

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزاری متناسب با تکنولوژی

سرنخ ,های ,امتیاز ,بازاریابی ,ها ,ارزیابی ,سرنخ فروش ,های فروش ,سرنخ های ,بازاریابی و ,و فروش

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


نتایج پردازش داده‌ها در BI را توضیح دهید؟ دانلود برای شما bargrizanc دانلود کده بلاگی برای فایل ها پیکاسو هنر دانلود کتاب aryanic baran21 افزایش بازدید و افزایش رتبه الکسا سایت و وبلاگ